Pages

Happy Heart > Happy Soul > Happy Mind > Happy Love > Happy Life

Thursday, November 7, 2013

Jual ikan!

Memandangkan sekarang ni nak jual baju agak sukar.. aku ingat nak tukar bidang jual ikan la plak.. hehehe

Jual ikan yg aku maksudkan kat sini adalah selfish! Yes pentingkan diri sendiri! Korang pentingkan diri sendiri tak? Aku kdg2 pentingkan diri sendiri gak. Tp kdg2 terpaksa turutkan kehendak org walaupon aku ngaku aku tak ikhlas pon buat. Ya aku terpaksa.

Aku rimas & benci dgn org yg terlalu pentingkan diri sendiri. Memang kita kena pentingkan diri.. tapi kalau melampau sgt??? Serious menyampah sgt.. who the heck do u think u are? Raja seluruh malaysia? Puteri dari kayangan? Heh

Masa nak mintak tlg org kemain lagi pagi petang siang malam dok berdentum.. bila da dpt apa dia nak.. dh setel kerja dia.. pandang kita sebelah mata je.. hakkk tuihh sangat..

Orang2 mcm ni suka attention...dia nak org ikut dia je.. tunaikan hasrat dan hajat dia.. dia tak pedulik org lain.. janji dia dpt apa yg dia nak.. org mcm ni patut dikeji dan dicampak kat padang pasir nun.. baru sedar langit tinggi rendah..

Buat apa je decision tak pikir realistik.. fikir nak lepas tengkok dia saja.. tak fikir untung rugi.. nak yg best saja.. yg mahal2.. walhal diri x mampu pon.. biar papa asal bergaya kata org.. tapi tarah duit org lain.. huhu kesian kan..

Money cant buy u class baby.. eat that!

No comments: