Pages

Happy Heart > Happy Soul > Happy Mind > Happy Love > Happy Life

Thursday, January 16, 2014

Goodbye Erna

Malam tadi baru lepas hantar adik ipar dan biras aku ke KLIA. Aku pon xtau dorang bertolak malam semalam. Cam emergency flying pulak.. huhu dpt visa siang.. beli tiket flight malam terus terbang.. fuhhh dh mcm cita movie plakk.. tp tulah kebenarannya..

Adik ipar aku ni sambung master kat Glasgow.  Husband dia ikut skali. Opkos laa kena ikut takkan tinggai plak.. baru kawen 5 bulan.. hehehe dorang pegi setahun je... jap je x lama.. masa hantar tu xde rasa sedih sgt sbb dorg gi berdua.. so ada org jaga n tgk2 kan.. time erna nak fly ke newcastle sorang2 4thn sudah.. mmg banjir teruk semua org.. berdua lebih baik bak nyanyian acha sepiatrasa.. huhu

I so jelly with u ok enaa.. untung sgt dpt merantau negara org.. respect n salute dgn erna ni sbb dia berhati dan jiwa kental.. padahal dia sorang je pompuan dlm siblings.. yg laki semua dlm hati ada taman.. x kuasa aku melayan jenis org x adventure.. jenis yg suka duduk dlm comfort zone.. padahal bkn comfort mana pon.. fefeeling comfort sendiri.. ntah pape ntahhh.. suka naw duduk dlm tempurung sendiri..

Aku rasa zaman skang ni lelaki semua lembik2.. pompuan yg lebih fighter kata org.. harap anak2 laki aku nnt jenis yg kental n adventurous.. xyah la nak kepit ketiak aku sgt.. jalani la hidup masing2.. sudahnya nanti akan kembali juga sorang2.. apa nak takut atau risau klu duduk sorang2 kan..

Apa pon aku doakan semoga adik ipar & biras aku bahagia di sana. Jaga diri baik2 dan aman2 la kat sana.. enjoy and have fun living there :) eh betul ke aku tulis ni.. nak bajet tulis omputih la mentang2 dorg nak duduk sana.. huhu

Kalau ada duit bocor insyaAllah akak iparmu ini akan pegi melawat korang ke sana.. dah la rate £ dah tinggi balik.. 5 lebih kan.. pastu kena plak kali ngan 4 kepala... hadoii nangis laa.. huhu

Pesanan kepada korang...sementara korang muda & single.. gi la merantau tgk negara org.. jgn nak dok celah ketiak mak bapak jee.. kalau masih berdua lagi pon ok lagii...sbb perbelanjaan masih darab 2 kepala.. kalau dah byk kepala nya.. haishhh.. unless la ada kebocoran duit masuk byk dlm mangkuk tangki korang.. haaa yg tu xpa..

Erna & ikhwan tolong la update gambo byk2 kat sana ye.. menambahkan lagi ke-jelly-an akak mu ini.. hehehe take care & love you guys ketat2! ♥

No comments: