Pages

Happy Heart > Happy Soul > Happy Mind > Happy Love > Happy Life

Sunday, June 23, 2013

Aura White Lagi dan lagi murah!



Assalamualaikum wbt semua

ok saya sendiri pon tak tau kenapa saya minat sgt ngan produk ni
walaupon kesan 100% tu tak pon nampak lagi
idak pon putih cam Hanez Suraya lagi...
tapi i keep buying this product

seperti yang saya janjikan dulu.. lepas 3 bulan akan update result kan..
hehehe sorry dearies.. last month langsung tak minum aurawhite ni bila stock habis
sebab takde masa langsung nak pegi beli.. 

result yg dapat lepas tak consume selepas sebulan..
muka berminyak semula! oh sangat tak best
tumit kaki pon start nak pecah2 balik
jadi memang harus sgt lah minum balik aura white ni

Kebetulan balik rumah abah saya di cheras.. singgah ke Tesco Extra Cheras tu bawak Lais main animal train dan perabih kan rm10 kat tempat main2 kat situ





sempat la bertanya kat kiosk tepi2 tu kan aura white harga nya berapa
"RM122 je kak"
saya pon "ok tunggu jap nak cucuk duit" 
cam taksub plak rasanya bila harganya murah mcm tu
sebelum ni beli pon RM140. tu pon dah rasa murah
dpt lak RM122 lagi la rasa nak membeli tu membuak2

saya bitau Lola harga Aura white kat situ RM122 je. boleh lak dia cakap..
cuba tengok expired date entah2 dah nak habis tu jual murah
hahaha sukati je mama saya ni..
packaging baru lagi takkan la dah nak expired..

tak mustahil pon boleh jual harga murah mcm tu untuk peniaga dan penjual yg main volume
jom kita main kira2...

saya tak pasti harga sebenar aura white tu jadi kita just anggarkan sajelah yekk
jangan plak tanya saya mana dapat harga ni.. sebab skang ni saya nak buat contoh pengiraan untung saja..
kalau nak tau lebih lanjut pasal harga sila lah contact pihak Aura White sendiri

Kita anggarkan sorang peniaga ni beli aura white RM50 untuk satu unit
tapi kena beli minimum 1000 unit.. banyakk tuu

so peniaga tadi akan keluarkan modal sebanyak RM50k utk dapatkan 1000 unit aura white

Kalau lah dia jual semula dengan harga RM100 per unit dan semua 1000 unit yg dia ada tu habis dijual..
dia akan dapat modal balik dia RM50k plus untung jualan sebanyak RM50K jugak. total rm100k

sebab itu harga jual oleh peniaga tak sama. harga bergantung pada kuantiti yg mereka purchase dari supplier lah kan. untung bagi mereka yg ada modal besar dan banyak. tapi genta jugak tu kalau belanja sampai 50K tapi produk x laku.. mau nya tak tercekik

tapi dah nama pon bisnes kan. ada risiko. ada untung ada rugi.
Low risk, Low return.
High risk, High return

pilihlah mana yang berkenan di hati.. hehehe

oh ada tambahan koleksi lagi


saja nak try Maixara C-sential ni pulak
beli kat kiosk yg sama harga RM80
rasanya tu harga standard kut. semua tempat pon jual rega tu jugak rasanya
dah try kunyah sebijik.. rasanya tak sedap sgt lah.. biasa2 je
so tengok dulu effect dia pas consume aurawhite + maixara
kalau tak byk beza maybe tak teruskan kot dgn maixara

kalau ada rezeki lagi sebulan la saya update kan result dan effectnya
hopefully raya nanti boleh la cantik putih berseri2 pakai baju peplum keluaran sendiri..
haha over..!

P/s dah banyak betol stock shaker free kat umah ni.. pas ni boleh la buat jual shaker plak.. huhuhu

Wassalam =)

No comments: