Pages

Happy Heart > Happy Soul > Happy Mind > Happy Love > Happy Life

Monday, June 24, 2013

Musician Kecik




Assalamualaikum wbt semua
saje je nak share video anak bujang saya tengah perform ngan atok nya
bukan main headbanging.. konon-konon tengah goreng la tu kot..

Dia kalau balik rumah atok nya confirm ajak atok perform..
tak atok kena main keyboard.. dia main gitar
atau dia main organ lama aku dedulu.. atok plak kena main gitar
layan jelah atoknya pon.. cucu sorang dia ni jee
sorang lagi coming soon!

oh bukan saya punya ye..
adik lelaki saya yg baru kahwin bulan 3 tempoh hari... dah pregnant dah wife nya!
tahniah!


ok berbalik kepada isu video tu.. seriously anak saya tu memang dah nampak bakatnya dan minatnya dalam muzik.. well, memang tak leh nak kata apalah..
 kami berdua pon memang minat muzik..
pernah jugaklah ada band masa zaman blajar2 kolej dulu..
suami saya vocalist. saya plak keyboardist =P
so memang merasalah pengalaman pergi jamming memalam tu kan
adalah rasa cam retis sebab nak praktis bagai.. haha!
nanti lah saya korek gambar lama2 dulu kot ada lagi
boleh gak tepek sekeping dua kat sini kan.. huhuh

so saya memang  plan akan bagi anak saya master kan bidang muzik
tak perlu la dia nak jadi retis bagai
tak semestinya kalau blajar muzik kena jadik penyanyi ke apa kan..
tak payah semua tu. belajar untuk kepuasan diri  dan mengisi masa lapang saja

sebab kami pon dah ada plan lain untuk dia =)



Insyaa Allah. Semoga dipermudahkan segala yang terbaik untuk kami di Akhirat dan di dunia ini

Last performance from Atok and Lais


No comments: