Pages

Happy Heart > Happy Soul > Happy Mind > Happy Love > Happy Life

Saturday, October 5, 2013

Happy 4th Anniversary!


Alhamdulillah dan syukur kepada Allah swt,
 usia perkahwinan aku dan suami telah pon mencecah 4 tahun
baru je lagi kawen.. hehehe 



Alhamdulillah sepanjang 4 tahun ni aku ok saja hidup dengan dia
tipulah kalau kata kami ni tak pernah bergaduh
tipulah kalau kata tak pernah ada upside down kan
kalau sesuatu relationship tu mendatar saja graf nya.. cam boring pulak sbb takda spark
sesekali bergadoh berhentam tu ok gak apa
bila dah baik semula tu akan nampak kesalahan diri dan boleh bermuhasabah =)

Aku mmg tak banyak bercerita pasal suami aku
dia pon agak misteri orangnya
dan aku plak jenis reserved
elok sangatlah tu kitorang dua orang
jadiklah cam katak bawah tempurung
to be honest kitorang mmg x bercampor dengan orang sgt
biasanya kitorang habiskan masa dengan family sajek

oklah just nak bagi summary tentang perkahwinan aku dengan suami
kitorang selamat dinikahkan oleh abah aku pada 2 oktober 4 tahun yg lepas
bertempat di surau depan umah aku
masa tu pengantin laki sampai lambat
tapi kitorang cool saje takda bising2 pon pengantin lambat ke apa

dorang stuck dlm jem kat federal highway
ofkos la jem masa tu hari jumaat pastu gerak lepas maghrib dari shah alam
tentu2 org sesak nak balik dari kerja
janjinya lepas isya' tapi rasanya cam 9 lebey baru dorang sampai
aku pon time tu tgh nervous2 cuak so takpelah lambat pon
seb baik kwn2 aku ada so xdelah cuak sgt





*untuk info semua.. aku mekap sendiri tau masa nikah ni.. nak jimat uolssss
lagipon sebab taknak mak andam mekapkan tebal2 time nikah
masa nikah aku nak nampak muka suci lagi murni

Majlis pernikahan tu berlaku terlalu pantas
tau2 je aku dah sah jadi isteri dia
hehehe...
dah la aku blur sbb sebelum tu x pernah tgk org menikah
so xtau proses nya camna
tapi aku tak menangis pon lepas nikah
hati kental kot.. hehe


masa ni tengah dengar pakcik jurunikah tu bercakap-cakap
abah aku memang kenal pakcik ni.. so memang dah pesan jangan panjang cerita kasi cepat je.. huhuhu
kebetulan pengantin sampai lambat.. so jadi makin cepat la
kalau tak mau kena tarbiyah dulu laki aku tu
nasib baik pakcik ni baik.. terima kasih pakcik =)


menggigil masa pakcik jurunikah ni explain kat aku
walupon aku agak blur masa tu


yeah abah aku yg menikahkan kitorang masa tu


muka cuak suami aku ni.. aku yg kat blakang pon dah blank dah sbb takut nervous seram cuak semua ada


Alhamdulillah dengan sekali lafaz sajok kami sah menjadi suami isteri.. yeehaaa!


muka happy lepas selamat di nikahkan.. hehehehe

* lepas suami aku selamat lafaz nikah.. kami berdua terasa seakan bergegar
mcm gempa bumi kecil gitu.. tu pon dia tanya aku lepas beberapa minggu kitorang dah kahwin
aku blank & gelap sekejap lepas dia lafaz tu.. tp takdalah misteri ke apa.. huhuhu
mungkin semua org yg bernikah pon rasa gitu kot
aku xpenah lak tanya kat org lain kan




dah halal dah untuk berpegangan
malu plak masa ni nak salam tangan suami.. hehehe
nasib baik takda yg mengusik2..


Lepas je selamat dinikahkan semua para tetamu turun kebawah surau untuk majlis makan malam pulak
malam tu aku xleh nak telan nasik maybe sebab nervous x habis lagi.. huhuhu



Kat umah plak ada buat mini pelamin.. sbb masa bersanding buat kat dewan so kat rumah mcm xda apa..
tu yg saja buat pelamin kecik ni untuk bergambar gedik2.. huhuhu



bergambo dengan ahli keluarga. serious aku rasa pelamin aku ni nak  roboh
pasal dorang taruk board kat atas rangka besi je..
takut giler aku roboh ke patah ke..
malu laaa pengantin nanti.. huhuu



Hadiah hantaran 9 berbalas 11. bila kira hadiah dari pihak aku ada 12 pulak
tapi yg cincin tu x kira.. huhuhu


Doakan kami bahagia dan happy sehingga ke syurga =)

No comments: